2014. október 4., szombat

Melyik telefont vegyem meg?

A korábbi írásaimban hangoztattam hogy visszatérek WP-ről androidra.
Nos, a helyzet változatlan, tervezem hogy lecserélem az 520-as ablakomat. Egyébként a cikket ide kattintva tudod elolvasni.
Visszatérve a dologhoz, nem biztos a dolog.
Felsorolom milyen telefonokat néztem, és a kedves olvasókra bízom hogy eldöntsék.
Kezdjük is.
A cikk mutatom, majd mondom alapon fog működni. Tehát mutatom:


1. Ablak helyett Alma
Régi álom telefonom egy iPhone 4 (most már 4s). Még anno vagy 2 éve, vagy nem tudom mikor jelent meg, volt egy szórólapom amit kiraktam, és nagyon szerettem volna ezt a telefont. Persze a pénz mindig az utamba állt. Viszont most úgy vagyok vele ha kell spórolok rá, rengeteg ideig.


2. Aqua(meeen)
Régebben volt Sony telefonom, semmi baj nem volt vele. Tehát a Sony iránti bizalmam töretlen.
EZ a modell vízálló is, és azt hiszem ha jól emlékszem és minden igaz akkor még a csúcskészülékek kinézetét kapta, annak ellenére hogy középkategóriás.


3. Újra a galaxysok között
Samsungom volt, csalódtam. Viszont ez a modell nagyon tetszik. Természetes, megfizethető számomra. Olyan fícsöröket is tartalmaz amit más gyártók telefonja nem.


4. A második kíni telefon
Igen, ez a második kínai telefon ami megtetszett annyira hogy elgondolkozzak azon hogy mégse nagy gyártó telefonját vegyem meg.


5. Levonó?
Minden bizonnyal akkor ő az első kínai telefon. A "Lenovo k910 vibe z" névre hallgató készülék is elég jól megállja a helyét a mezőnyben.


6. Vissza az ablakba?
Igen, igen. EZ egy WP-s telefon. Viszont elég jó ára van, és ebben elég jó dolgok tartoznak bele. Többek között a kamerái.

Szóval ennyi lenne. Egyenlőre. Ki tudja lesz-e még versenyző. Akinek tippje van az segítsen nekem, aztán majd megírom mi is történt.

További jó böngészést!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése