2014. szeptember 23., kedd

Váltás Andoridról Windows-ra: Használat

"Messenger program nem kellett rá, tökéletes volt az alap beépített üzenetküldő. Még tetszett is a változatosság. A facebook iszonyatosan rossz volt, de a böngészős verzió is megtette."
Folytatjuk a megkezdett történetet. (Előző cikk)

Szóval birtokba vettem a Nokiámat és lassan már 1 éve nyúzom.
Azóta sok-sok program fejlődött, a Viber és a Messenger is kezdte magát beérni, viszont még mindig nem barátkoztam meg vele teljesen.

Összességében kellemes használni. Szerintem idővel és kellő energiával utol fogja érni a konkurenciát. Csak győzzék az emberek kivárni.
Az tény és való hogy kell egy kis idő míg az ember megszokja a telefont, minden más rajta, de nem lehetetlen feladat.

Volt egy PfD-s problémám, újra raktam az egész telefont vagy 2 hete. Azóta én is a hivatalos frissítést használom.
Kisebb nagyobb gondok vannak a telefonnal, viszont úgy nagy vonalakban tökéletes.
Órarend alkalmazás rossz, Volán menetrend nincs, a böngésző nem nagyon akar javulni, és ami még nem a rendszerre kenhető, nincs hangszínszabályzóm, sem vakum, sem előlapi kamerám, sem villogó ledecském.. Ezek hatására döntöttem úgy hogy idén év végén váltok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése