2014. szeptember 21., vasárnap

Telefontörténelem

Először is, hogy a lényegre térjünk, amit mostanában ki akarok fejteni, meg kell ismerni az összes eddig használt készülékemet.
Mindegyikről ejtünk pár szót.

Első: Nokia 3100
Az első készülékem egy Nokia volt, pont jó kezdés ahhoz hogy elkezdjem a telefonokkal való ismerkedést.Imádtam bütykölni, nyomkodni, ugyanúgy mint most.
Nézzünk róla képet:
 

Második: Sony Ericsson w300i
Ezt a telefont nagyon vártam. Imádtam. Mindenki le akart róla beszélni, aztán rájöttem miért. Kevés volt arra amire én szerettem volna használni. Viszont a mai napig kellemes érzéssel emlékszek vissza rá. Anno a Sony oldalán online is ki lehetett próbálni. Az egy zseniális dolog volt, kár hogy ma már nem divat.
Fotó róla:

Harmadik: Sony Ericsson w595
Ezt a készüléket szintén imádtam. A Sony családnál maradtam, mert semmi gond nem volt egyikkel sem. Az egyedüli problémát a technika haladása jelentette, ugyanis ilyenkor jelentek meg az első elérhető árú érintőképernyős telefonok.
Nézzük meg ezt is:

Negyedik: Samsung Galaxy Ace
Itt érkezünk fontos ponthoz a történetben. Kezdjük is az előszóval.
Itt kezdtem el ismerkedni az android és az okos telefon világával. 2 évig használtam a telefont, ebből egy fél év maga volt az álom. Aztán elkezdett fagyni, kilépkedni, nem egyszer volt rezetelve az egész telefon. Azután is ugyanúgy fagyott. Majd elkezdett gyorsan merülni, végül 5 perc alatt feltöltött és 5 perc alatt le is merült. Időközben betört egyszer a kijelző ami megjegyzem Gorilla volt, és aksi is volt benne cserélve. Ekkor elhatároztam hogy hagyom a Samsungot, és hagyom az android rendszert is.
Képünk róla:
 

Innen kezdődik majd a történetünk..

Ötödik elem: Nokia Lumia 520 (Jelenlegi telefonom)
Erről fog szólni a későbbi történet.
Lássuk addig a telefont:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése