2014. szeptember 28., vasárnap

Váltás Andoridról Windows-ra: Visszatérés

 

A történetünk végéhez és ezáltal a jelenlegi stádiumához érkeztünk.
WP-re váltottam, most pedig wp-ről fogok váltani.
Bővebben leírom mik a problémáim, addig is aki nem olvasta a cikk előző részét, ide kattintva megteheti.
"Órarend alkalmazás rossz, Volán menetrend nincs, a böngésző nem nagyon akar javulni, és ami még nem a rendszerre kenhető, nincs hangszínszabályzóm, sem vakum, sem előlapi kamerám, sem villogó ledecském.."
Szóval az első hibája, ami lehet nem is a telefon hibája, a 8.1-es frissítés óta lassú a netem.
Telenoros vagyok, havi 100MB-ot kapok ez ha lejár lassítva van. A régi Galaxy készülékemen ez a belassított net ugyanúgy elég volt a szokásos dolgaimra (google keresések, menetrend megnézése böngészőből, facebbok, stb..) és a Windows 8-on is simán vitt mindent. Viszont a 8.1 óta nem tölt be szinte semmit.

Második problémám, amit én tipikus Nokia hibának könyvelek el, a videók több helyen akadnak. Mind gépen, mind telefonon. Szóval nem tudok anélkül felvenni egy szülinapi bulit mondjuk hogy ne legyen benne törés.
Elmondom részletesebben és érthetőbben mi is a helyzet.

Először is, bekapcsolom a kamerát, majd lerakom a telefont kitámasztva. Mondjuk eléneklek a kamerába egy dalt, majd megfogom a telefont és leállítom a videót. Maximum 4 perces videóról beszélünk.
Ekkor lefagy a kamera app. 2 dolgot tehetek.
1: home gomb, majd visszalépek a fényképekhez és sehol sincs a videó.
2: hagyom hagy eméssze a videót, a képernyő elsötétül és percekig nem tudok vele mit csinálni, semmire nem reagál, de a vége ugyanaz. A helyet foglalja, viszont a videó sehol sincs.
Az elején azért említettem hogy " Nokia hiba" mert volt már Nokia telefon a családban, ami még okos se volt, és ugyanez volt a gyenge pontja.

Teret adok a végszónak:

Összességében szerettem ezt a rendszert és a telefont is a hibái ellenére is. Rengeteg apró gondja volt még amiket nem is említettem meg, de ezek kb. egy év alatt felgyülemlettek. Ennek ellenére nem cserélném most le a telefont, viszont a gyenge hardveres dolgok miatt pl. hogy nincs vakum, ami viszont az én hibám (miért nem vettem jobb telefont?) mégis megteszem.

Köszönöm annak aki figyelemmel követte a cikkeket.
Talán lesz még hasonló élménybeszámoló, ha pedig nem is, az új telefonról megírom a tapasztalataim.

Addig is jó böngészést!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése