2014. április 4., péntek

Viva Comet tippmix

Eljött idén is a "Szavazz ránk itt" és "Szavazz ránk ott" posztok ideje.

A napokban nyilvánosságra került a jelöltek listája.
Megteszem a téteket ilyen "tipszmix" szerűen, és meglátjuk ki nyeri.

Kezdjünk is neki, mert sose végzünk!


Legjobb férfi előadó:
  • BLR
  • ByeAlex 
  • Fluor Tomi
  • Kállay-Saunders András 
  • Király Viktor
Jó, tény hogy lesz sok személyes kedvencem, de próbálok majd kicsit elvonatkoztatni.
Azoknak jelenik meg itt a képe akik szerintem esélyesek.


Legjobb női előadó:
  • Cserpes Laura 
  • Dér Heni
  • Hien
  • Radics Gigi
  • Tóth Gabi 
Őket nem igazán követem, sajnos. Így csak tippelni tudok. Legyen 2 tipp.



Legjobb új előadó:
  • Bogi 
  • Bricklake
  • DiazMentha
  • Mohamed Fatima
  • New Lewel Empire
Hoppá! Meg is van a szerintem esélyes.


Legjobb együttes:
  • Children of distance 
  • Halott pénz
  • Hősök
  • Ivan and the parazol
  • Punnany massif
Ahogy pár év óta, szerintem most is esélyes hogy a győztesek ők lesznek.


Legjobb videoklip:
  • ByeAlex: NekemTe 
  • Düki: Turn me on
  • Irie Maffia: Badest
  • Karányi: Celebrate life 
  • Sonya: Kitchenfloor 
Itt nincs tippem. Abszolút. Legyen a(z) Irie Maffia: Badest.

Végezetül, összefoglalva a saját szavazásom, azoknak a képe került ide, akik szerintem esélyesek, vagy szeretném ha ők vinnék el a gömböcöt.
Miután lezárult a szavazás, visszatérünk és megnézzük ki nyerte.

Ja, amúgy itt tudtok szavazni: Tovább a szavazáshoz!


UI.: A Bravo Otto másik bejegyzésbe kerül majd.
Update: A Bravó Ottó tippjeimet ide kattintva nézheted meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése