2014. június 2., hétfő

Kiöntöm a söröm, mert megtehetem..


Ahogy nő fel az ember, egyre inkább elkezd 1-2 soha nem látott gondolat az agyunkba furkálódni.
"Pénz kéne valahonnan.. Munka kéne valahonnan.. Melózni kéne.. Még több pénz kéne.. Még, még, még.."
Az ember elkezd egyre inkább a pénz után szaladni. Mindenhez kell, és ahogy mondani szokták eljön az az időszak, amikor rengeteg kiadásod van, de nincs bevételed.
Ilyenkor könnyen elveszhet az ember józan esze, szép lassan pénzhajhász géppé válunk, mint a legtöbb ember.

Nehéz ezen továbblépni, de lehetséges.
Nekem néha sikerül.

Kevés pénzből, takarékosan is lehet élvezni az életet.
Összefoglalom 3 pontban hogy én hogy csinálom.

1. Adj az élvezeteknek
Néha engedd meg magadnak hogy bemenj egy pékségbe és vegyél valami finomságot. Inkább egyél kevesebbet azon a napot, de azt élvezd. Csak néha próbáld ki, még ha egy hónapban egyszer akkor is.


2. Kellő leszarom tabletta mennyiség
Ne rágódj annyit a pénzügyi problémáidon, ne görcsölj rajtuk. Ne mondogasd azt hogy "erre nincs pénzem, arra nincs pénzem" mert ha ezeket kihangsúlyozod, nem is lesz.
Pozitívan és kellő hittel (és leszarom tablettával) indulj útnak!

3. Engedd el a pénzt!
Ne forogjon az agyad azon hogy mit veszel, mennyiért, és mit kezdesz azzal amit megvettél.
Pazarolj néha!
Kicsit hülye tanácsnak tűnhet, belegondolva ha nekem valaki ezt mondaná kinevetném.
Viszont működik! Jó érzés. Megosztani mással azt a chipset amit áron felül vettél, éjfélkor kiönteni azt a sört amit már nem kérsz.
Az okkal történő pazarlás felszabadulttá, könnyebbé tesz. Elmúlik a stressz. Egyszer mindenki próbálja ki.

Nálam okosabb emberek biztos jobban meg tudják fogalmazni, én mint egy egyszerű "különc" így fogalmaztam meg.
Szokásos módon kommentekben jöhet minden!
Köszönöm a figyelmet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése