2014. augusztus 9., szombat

Vasárnap szuperhold?


Egyre több helyen látom megosztva hogy most vasárnap ilyen szuperhold készül.
Vajon mennyi ebből az igaz?

Találtam a teliholdról, vagy a szuperholdról(?) egy-két érdekességet.
Ezeket megosztom most veletek.

Azt tartották a régiek, hogy a telihold három éjszakáján ( jelen esetben: szombat, vasárnap, hétfő) vett holdfürdő hozzájárul a női energiák megtisztulásához, női betegségek gyógyulásához. De hogy a férfiak se maradjanak ki az élményből: további jótékony hatása, azoktól a blokkoktól való megtisztulás, ami megakadályoz minket spirituális képességeink és intuíciónk biztonságos használatában.

Van még:
A telihold előtti éjszaka a hold fénye tökéletesen alkalmas arra, hogy fizikai testünket és tárgyainkat gyógyító energiával töltsük fel.
És van itt még egy gyakorlat is:
Abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy van egy pici kertünk. Oda szoktam kiülni ezen az estén, gyertyafény mellett. Fogok egy szép fehér papírt és összeírom mindazokat a dolgokat, amikről úgy érzem, hogy nem jók nekem, nem szolgálnak engem. Ide írhatod saját rossz tulajdonságaidat is…pl.: pletykálkodás, hirtelen harag… félelmek, személyek, lehúzó kapcsolatok…megrögződések, negatív hiedelmek, gondolatok..
Ha mindent felírtam, akkor egy odakészített fém edényben, de lehet egy nagyobb hamutartó is, elégetem. Ha nincs kerted, vagy teraszod, akkor nyitott ablak mellett végezd el a gyakorlatot és érezd a Hold tisztító erejét, ahogy megkönnyebbülsz, minden olyan dologtól, ami visszahúz téged a fejlődésedben.
A teljes írást itt tudjátok elolvasni: elolvasom!

Mindenki döntse el hogy igaz, avagy nem igaz a szuperhold.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése