2014. február 19., szerda

5 gyógymód a megfázásra

Szép napot olvasó!

Megint itthon ülök betegen.
Most komolyan.. van valami gyógymód erre?
Tavaly decemberben ugyanilyen jellegű betegségem volt. Nem volt hangom, meg voltam fázva, fájt a torkom. Nos, akkor egy fellépés miatt elkezdtem magam kikúrálni. Most megint ugyanaz a probléma.
A sors fintoraként, megint fellépés előtt. Kaptam egy hét szabadságot kipihenni magam, és helyrehozni. Szombatig még van is időm.


Decemberben mindenféle gyógymódot kipróbáltam, de semmi, még egyszer mondom: semmi nem segített. Most emlékezetből felsorolom mikkel kísérleteztem. Persze ezen a héten ugyanezeket használom, csak kicsit még megspékelem ezzel-azzal. De lássuk!
  1. Tea. Ha megkérdezed, 10-9 ember ezt fogja mondani. Igyál sok-sok teát. Annyi hatása volt hogy mostanában egyre kevesebbet iszok, mert már unom.
  2. Méz. Minden reggel egy kanál méz. Hatott is 1-2 percig, aztán ugyanúgy köhög az ember.
  3. Sós vízzel való gargalizálás. Fáj, rossz, de talán ez valamit hozzásegített a gyógyuláshoz.
  4. Tojássárgája. Finom volt, de nem nagyon hatott. Körülbelül mint a tea.
  5. A végére hagytam a legutolsót, és talán a legvégsőt. Pálinka. Nekem szimplán nem hatott semmit. Finom, (Már ha jó félét iszol) és berúgsz tőle, de nekem a hangom nem tette helyre.
Szóval aki tud, írhatna ide kommentbe pár jó tanácsot, mit mivel egyek és hogyan hogy visszatérjen hozzám az egészség. Köszönöm előre is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése