2014. február 18., kedd

Követési távolság

Hoppá! Szép napot olvasó!
Mint új és fiatal blogoló, én is szerzem a tapasztalatokat.
Lehet kicsit lassabban mint az átlag, de azért elég szépen haladok.
A legújabb funkció amit sikerült megtalálni, kitanulmányozni, és alkalmazni az a "Blog követése".
A leghasznosabb szerintem amit eddig találtam, és egyszerűbb mint a Google+ megoldása.

Íme az eredmény: (Amit a jobb oldalon meg is tekinthettek)


Hát nem szuper?
Rögtön önimádó módon be is követtem magam. (Különc)
Aztán jött egy másik követő is, úgyhogy számoljunk csak vele.
Van egy követőm.

Mivel én is elég zöldfülű vagyok csináltam egy kis összeállítást!
Így kövesd a blogom:

Első lépés
Menj a blogomra, és kattints a "Feliratkozás a webhelyre" elnevezésű gombra.


Második lépés
Válaszd ki hogy melyik fiókoddal csatlakozol.
Célszerű a Google-t használni, mivel ha van blogger-ed akkor azon keresztül tudsz követni.


Harmadik lépés
Nincs. Nézd rendszeresen az új bejegyzéseket, kommentelj, ésatöbbi ésatöbbi!

Köszönöm a feliratkozást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése